Algemene voorwaarden

Privacy en foto's

  • Tal's Zoete Hoek gaat zorgvuldig om met uw privacy en garandeert dat persoonlijke informatie vertrouwelijk behandelt wordt.
  • Alle foto's op de site van Tal's Zoete Hoek mogen niet voor andere doeleinden gebruikt worden zonder mijn toestemming.
  • Blije gezichten zie ik graag en al helemaal bij mijn creaties. Bij het sturen van een foto geeft u mij dan ook toestemming om deze op de site en/of Facebook of Instagram pagina te plaatsen.
  • Stuur je bij het  bestellen een voorbeeld foto mee van wat je ongeveer wilt, houd er dan rekening mee dat ik het voorbeeld nooit exact na (kan) maken! Het blijft handwerk.

Bestellingen plaatsen

  • Bestellen kan via mail : info@talszoetehoek.nl , via een privé bericht op Facebook https://www.facebook.com/Tal'szoetehoek/, telefonisch op 06-48796121 of kom naar de winkel en bestel persoonlijk.
  • Om teleurstellingen te voorkomen graag minimaal  3 weken van te voren bestellen, bij bruidstaarten graag minimaal 2 maanden van te voren zodat ik voldoende tijd heb om jullie wensen te bespreken en daarop volgend een proeverij kan organiseren. Jullie mogen natuurlijk altijd contact opnemen om te kijken of er nog plaats is. 
  • Onder 16 jaar vind ik het fijn als er iemand borg staat voor een bestelling.
  • Bestellingen worden officieel gereserveerd na een bevestigingsbericht met daarin de bestel gegevens of wanneer ik aangeef dat de bestelling bevestigd is.
  • Indien er niet is doorgegeven dat er sprake is van allergieën, is Tal's Zoete hoek niet aansprakelijk voor de gevolgen van allergische reacties. 
  • Na het plaatsen van een bestelling gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden

Prijzen & Betaling

  • Elke taart of gebak is anders en wordt op maat voor u gemaakt, de prijs is afhankelijk van wat uw wensen zijn, daarom staan er geen totaal prijzen op de website maar alleen een vanaf prijs. Zo hebt u toch een idee met hoeveel u rekening moet houden.
  • Helaas zijn er mensen die een bestelling doen maar die niet op komen halen. Daarom vraag ik om het gehele bedrag vooraf te betalen. Nadat uw bestelling is besproken krijgt u een bestelbevestiging, hierin staat voor wanneer het bedrag betaald moet zijn. Mocht er (met uitzondering) afgesproken zijn te betalen bij het ophalen en u komt niet opdagen, wordt het bestelde bedrag toch in rekening gebracht. Wordt de rekening dan niet voor de afgesproken datum betaald worden er stappen ondernomen.
  • Bestellingen met bevestiging moeten uiterlijk 1 week voor de ophaaldatum zijn betaald. Is dit niet het geval dan komt de bestelling te vervallen. Hier krijgt u dan bericht van.
  • Ik accepteer geen biljetten van €100, €200, of €500. Hier heb ik simpelweg niet van terug.
  • U kunt bij mij in de winkel pinnen.

Borg

  • Het kan zijn dat u een taart besteld met plastic materialen / etagères. Hiervoor wordt een borg gevraagd. De materialen / etagères dienen binnen 7 dagen onbeschadigd terug gebracht te worden. Na 7 dagen of bij beschadiging zal de borg komen te vervallen.

 Bestellingen aanpassen & Annuleren

  • Een bestelling geplaatst en toch nog iets veranderen, dat kan tot 7 dagen voor de ophaal datum. Bij bruidstaarten kan iets veranderd worden tot 14 dagen voor de ophaal datum.
  • Bij annulering binnen 4 dagen voor de afgesproken ophaal datum wordt 50% van het bestelde totaalbedrag in rekening gebracht vanwege gemaakte kosten. Bij annulering binnen 2 dagen van de afgesproken ophaal datum, wordt het hele bedrag in rekening gebracht.
    Voor bruidstaarten geldt: bij een annulering binnen 10 dagen voor de afgesproken ophaal datum wordt er 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht. Bij annulering binnen 7 dagen voor de ophaal datum wordt het hele bedrag in rekening gebracht.
  • Tal's Zoete hoek is een 'eenvrouwszaak' en behoudt zich derhalve het recht voor om bij ziekte, reeds geplaatste bestellingen te annuleren. Ik zal natuurlijk mijn uiterste best doen om eerst een andere oplossing te vinden. Mocht dit niet lukken en de bestelling moet geannuleerd worden krijgt u natuurlijk het totaalbedrag terug. 

Ophalen & Bezorgen

  • Bestellingen dienen te worden opgehaald op locatie in Bergen, of indien anders afgesproken. Buiten openingstijden is het in overleg ook mogelijk om bestellingen op te halen op de dan afgesproken plaats.
  • Na het afhalen is het vervoer van de producten op eigen risico. Tal's Zoete hoek is niet verantwoordelijk voor de manier waarop u uw taart vervoert en/of bewaart.
  • Tal's Zoete hoek is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan geleverde producten nadat deze zijn afgeleverd op de gewenste locatie.

Klachten

Natuurlijk doe ik mijn best om klachten te voorkomen, maar..

  • klachten over de opmaak van de taart dienen meteen bij het ophalen/bezorgen gemeld te worden.
  • Overige klachten dienen binnen 24 uur na levering gemeld te worden. 
  • Om samen tot een passende oplossing te komen is het noodzakelijk voor mij om een stukje taart etc. als bewijs te zien.
  • Als de klacht niet binnen 24 uur gemeld wordt, of wanneer er geen stukje taart of dergelijke is, kan ik helaas niets voor u doen.
  • Tal's Zoete hoek behoudt zich het recht voor ten alle tijden deze voorwaarden te wijzigen.